3 תשובות
שואל השאלה:
ואם כן אשים כל שעה וחצי קרם הגנה של סרווה שהוא גם לחות של 50 spf ואשים כובע ואהיה עם חולצה עם שרוולים ארוכים?
ואם כן אשים כל שעה וחצי קרם הגנה של סרווה שהוא גם לחות של 50 spf ואשים כובע ואהיה עם חולצה עם שרוולים ארוכים?
אנונימי
וואי מסוכן להיחשף לשמש עם רקוטן זה מלא כוויות
נראה לי שזה בסדר אבל תתייעץ עם רופא עור לדעתי^^
באותו הנושא: