14 תשובות
בלי מה אני בעונש
בלי, מה אכפת לי
לא
ישנה עם
בלי אני לא מסוגלת עם
כן
בלי
הייתי מביאה גם אולי שתיים
הייתי מביאה גם אולי שתיים
אני הייתי ישן עם חזייה ואני לא בת בכלל
בלי גם ככה חשוך
כן חד משמעית כן
זה הכל מצולםמה אם יראו אותי מורידה את החזייה אימלה לא רוצהה
זה הכל מצולםמה אם יראו אותי מורידה את החזייה אימלה לא רוצהה
בלי וגם במהלך היום אם הייתי עם חולצה אוברסייז לא הייתי לובשת
עם
בכללי אני תמיד עם חזיה
בכללי אני תמיד עם חזיה
ברור שבלי הייתי פשוט שמה שאני קמה
נגיד שאני הולכת לישון אצל אנשים אני תמיד עם אבל בואי באח הגדול זה המון לילות שם
נגיד שאני הולכת לישון אצל אנשים אני תמיד עם אבל בואי באח הגדול זה המון לילות שם
אנונימית
בלי אבל שמה איזה חולצה אוברסייז
למרות שהן מה זה לא מתביישות שם הן שמות טופים לבנים בלי חזייה
למרות שהן מה זה לא מתביישות שם הן שמות טופים לבנים בלי חזייה
באותו הנושא: