5 תשובות
כן, זה חלק מהמשימה אתמול הראו את זה..
שואל השאלה:
וואי נבהלתי חח
חשבתי שהן יחזרו בתור דיירות
וואי נבהלתי חח
חשבתי שהן יחזרו בתור דיירות
אנונימית
חחח חס וחלילה. אני מאושרת שהן יצאו.
אני באמת לא מבינה מה הקטע כיאלו הדיחו אותן עוד הגל הזאת אמרה אני בחיים לא יחזור אם ידיחו אותי זה באמת מיותר לדעתי
שואל השאלה:
אבל הן לא יחזרו בתור דיירות^
נראלי הם ישנו בבית בין 3-4 ימים וזהו
רק למשימה
אבל הן לא יחזרו בתור דיירות^
נראלי הם ישנו בבית בין 3-4 ימים וזהו
רק למשימה
אנונימית
באותו הנושא: