9 תשובות
^זה ממש לא עובד ככה
זה מחשבות טורדניות שהולכות אחריך לכל מקום ולא משאירות מקום לחשוב או לנשום

אפשר להתמודד בלי תרופות
אבל זה לא קשור לכוח רצון
פסיכולוג אבחן אותי באמצעות שאלון
אנונימי
^^עובדה שאני התמודדתי ואולי נשאר עוד דברים אחרים שצצו אבל זה ממש כמו כעס. משהו מעצבן אותך, אז עובדים על זה ואז המשהו הזה עובר, עד שצץ לו דבר חדש.
ועוד אנשים עם ocd מסכימים איתי
אנונימי
פסיכיאטר
אבל לדעתי ocd זה כמעט בדיחה וזה ממש אפשרי לטפל בזה בלי תרופות וזה. זה רק דורש הרבה משמעת כוח רצון
אנונימי
אני לבד
אני לא זוכר איך איבחנו אותי, אבל אצלי זה מאוד חזק
רופא שולח אותך לאיבחון
יש אבחון שהרופא מפנה אותך לזה
איבחנו אותי עם חמישה סוגים שונים של חרדה ובתוך שלושה מהחרדות האלו איבחנו אותי גם עם אוסידי כבד. איבחנו אותי בגיל 7 ככה שאני לא כלכך זוכר איך זה הולך אז סליחה שלא הצלחתי לעזור