2 תשובות
בגיל 22, כמעט 23 פעם ראשונה, חבל שלא הלכתי לאבחון קודם לכן אולי היה משפר הרבה לאורך החיים,
בצבא בגיל 20 אבחנו אותי פעם ראשונה ואמרו שלא ברור איך שרדתי עד אז
(אמרתי להם שלא באמת שרדתי ובאמת לא ברור איך שהיתי כל כך הרבה שעות בבית הספר)