9 תשובות
פשוט תדברי איתה ותגידי לה שלפעמים את מעדיפה להזמין משהו לעצמך לבד, זה לא אמור להיות בעיה
שואל השאלה:
אבל היא כאילו לא אומרת כזה "רוצה שנזמין ביחד ונעשה חצי חצי" היא אומרת "טוב אז מזמינים ביחד ועושים חצי חצי?" והיא אומרת את זה בטון שזה כאילו מובן מאליו וזה כאילו יהיה מוזר אם אני אגיד שלא בא לי
תגידי לה שאת רוצה להזמין לך מנה משלך
אם הייתי החברה הייתי מעדיפה שתגידי לי במקום שתחביאי
את צריכה לעמוד על שלך. לא בקטע רע, פשוט כי זה חשוב לחיים בכללי.
פעם הבאה כשהיא אומרת את זה תגידי לה "תקשיבי, אני לא ממש בקטע של להזמין ביחד ולעשות חצי חצי". וכאן אמור להיגמר הסיפור, היא לא יכולה להכריח אותך לעשות משהו שאת לא רוצה
שואל השאלה:
שלא תבינו לא נכון בכל שאר הדברים אני תמיד עומדת על שלי תמידד אבל פשוט בקטע הזה אני לא יודעת למה אבל זה הדבר היחיד שאני לא מצליחה
שואל השאלה:
גם כאילו אולי זה קשור לזה שאני יחסית מלאה והיא רזה מאוד? אז כאילו נראלי שאני פשוט לא רוצה שהיא תגיד לעצמה כזה "אה ברור שהיא תקח מנה שלמה לעצמה"
אם היא תגיד את זה היא לא ראויה שתקראי לה חברה...
את רוצה מנה משלך זכותך להזמין אל תחשבני לאף אחד
כן המשקל שלך לא אמור לשחק פה בכלל
אם לא בלך לעשות איתה חצי חצי תגידי לה שומעת אני רעבה
אם היא בכל זאת כן רוצה חצי חצי אולי בגלל שהיא לא רוצה באמת לשלם על מנה או שיש לה בעיות עם מנה שלמה או וואטאבר
אולי תעשי איתה חצי ותזמיני עוד משהו לך ואז תשבעי או משהו