9 תשובות
שואל השאלה:
אני בחטיבה ואני לא עובדת. אני תמיד דואגת להגיד קודם שיש לי קראש על מישהו כי אני רוצה שהיא תדע מראש ותמיד היא אומרת אומייגאד גם לי וזה חרא ברמות
אני בחטיבה ואני לא עובדת. אני תמיד דואגת להגיד קודם שיש לי קראש על מישהו כי אני רוצה שהיא תדע מראש ותמיד היא אומרת אומייגאד גם לי וזה חרא ברמות
אנונימית
יאו אני באותו מצב כמו שלךך
שואל השאלה:
^מה את עושה לגבי זה??
^מה את עושה לגבי זה??
אנונימית
וואלה הלוואי שידעתי אבל זה גם מגניב כי אנחנו מדברות על כמה שהם חתיכים למרות שהם אפילו לא ממצמצים בכיוון שלי ושתדעי שזה לא נכון היא לא יכולה להיות יותר יפה ממך שתיכן יפות וכשההוא שירצה אותך יבוא עד אלייך אל תדאגי
וואי נשמע באסה רצח, לא קרה לי כי לי ולחברה שלי יש טעם ממש שונה אבל אני יכולה להבין. לפחות היא לא יוצרת איתם ושתיכן פורשות נכון?
ועדיין אולי תסתכלי על כאלה שבשכונה שלך, שהיא לא רואה
ועדיין אולי תסתכלי על כאלה שבשכונה שלך, שהיא לא רואה
ממש באסה
אולי תסתכלי על הנים שרק באיזור שלך, נגיד בעבודה או בשכונה
אולי תסתכלי על הנים שרק באיזור שלך, נגיד בעבודה או בשכונה
לדעתך היא יפה יותר אבל אולי לדעתם את יפה יותר
שואל השאלה:
^תאמיני לי שכולם חושבים ככה זה תמיד היה ככה וגם יש לה יופי טבעי והיא לא מתאפרת והיא גם יושבת עכשיו ליד הקראש וזה מתסכל אני לא הוחכת היום כי אני רק חושבת על זה
^תאמיני לי שכולם חושבים ככה זה תמיד היה ככה וגם יש לה יופי טבעי והיא לא מתאפרת והיא גם יושבת עכשיו ליד הקראש וזה מתסכל אני לא הוחכת היום כי אני רק חושבת על זה
אנונימית
תנסי להשיג אותו לפניה וזהו
באותו הנושא: