27 תשובות
סבבה
תני לנחש את הבת 19
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
הם שני מספרים בהחלט מגניבים אם כי אני אוהב את 25 יותר כי הוא מספר ריבועי
וואי לא יודעת
תלוי בכם
תלוי בכם
שואל השאלה:
אתה ממש כלב אתה יודע
אתה ממש כלב אתה יודע
אנונימית
בתור 19 לא הייתי יוצא עם מישהי בגיל הזה אבל בכללי סבבה בהצלחה לכם
בעיקרון זה סבבה
פער קצת גדול אבל אם אתם בסדר עם זה אז אין בעיה
פער קצת גדול אבל אם אתם בסדר עם זה אז אין בעיה
יא שאלתי את אותה השאלה אתמול
אנונימית
לדעתי לא
שואל השאלה:
יש אחד בן 23 שטוען שהגיל שלי (19) יעני שאנחנו לא באותו שלב בחיים וזה לא יסתדר
ואחד בן 25 וקצת שטוען שזה סבבה לו
איך זה הגיוני ?
יש אחד בן 23 שטוען שהגיל שלי (19) יעני שאנחנו לא באותו שלב בחיים וזה לא יסתדר
ואחד בן 25 וקצת שטוען שזה סבבה לו
איך זה הגיוני ?
אנונימית
לא הגיוני
את בצבא? דמייני שזה כבר יכול להיות פלאפל
את בצבא? דמייני שזה כבר יכול להיות פלאפל
לא משהו
שואל השאלה:
לא הבנתי אתכם
אני כמה חודשים רק בצבא
לא הבנתי אתכם
אני כמה חודשים רק בצבא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך זה הגיוני שאחד אומר ככה ואחד אומר ככה
אבל איך זה הגיוני שאחד אומר ככה ואחד אומר ככה
אנונימית
דעות שונות
למי קראת כלב?
שואל השאלה:
לך
לך
אנונימית
למה
שואל השאלה:
כי אתה כלב
כי אתה כלב
אנונימית
אני לא...
שואל השאלה:
אז תענה כמו בן אדם..
אז תענה כמו בן אדם..
אנונימית
ווף... >:(
גרר
את שאלת איך זה הגיוני שהיה בן 23 שטען שהפער משמעותי עבורו והשני בן 25 שטוען שזה בסדר, כי אחרי גיל 18-20+ ובכללי יש אנשים שהם שונים ומרגישים אחרת עם כל בחורה שהיא נמצאת בגיל מסויים, יש אנשים שבשבילם אחרי גיל 19+ הפער ל 25-19 הוא דיי "וואו" אבל עדיין בסדר, ויש גברים כאלו שבשבילם זה רגיש עדיין, זה אינדיבידואלי במקרה שלך ככה שאין פה בסדר או לא בסדר
זה יכול להצליח אבל צריך יותר זהירות מהרגיל, יש יותר סיבה לפערים אבל לא מחייב שבאמת יהיה משהו שיפריע.
לדעתי מוגזם
אנונימי
באותו הנושא: