11 תשובות
תיגשי
תגידי
תחרשי
אם לא תעברי
תנסי שוב
תחרשי
אם לא תעברי
תנסי שוב
יש לי מחר ורק היום ישבתי ללמוד והצלחתי בסוף לעבור רק עם טעות אחת
הכל טוב תשבי תחרשי את תצליחי
הכל טוב תשבי תחרשי את תצליחי
כשאת מרגישה מוכנה.תעשי בחינות דמה באתרים באינטרנט,ותתרגלי הרבה.
תיגשי רק אם את בטוחה שאת מוכנה,חבל סתם לבזבז כסף
תיגשי רק אם את בטוחה שאת מוכנה,חבל סתם לבזבז כסף
תקשיבי לי גברת, תחרשי שבוע שלם באפליקציה עד שאין לך טעות אחת ותיגשי מילה שלי. את תעברי עם אין לך טעויות
תלכי ותעשי
רוב המבחן בנוי על מזל ואסביר
הרי חצי מהשאלות זה הגיון
וחצי מהשאלות את גם יודעת תשובה
הכל עניין של איזה שאלות יהיו לך
ואת עוברת
הכל בראש תלכי ותעשי
אני הייתי גם ככה ניגשתי ועברתי
אין מה למרוח את זה
תתרגלי כמה מבחנים שוב תלכי ותעשי
רוב המבחן בנוי על מזל ואסביר
הרי חצי מהשאלות זה הגיון
וחצי מהשאלות את גם יודעת תשובה
הכל עניין של איזה שאלות יהיו לך
ואת עוברת
הכל בראש תלכי ותעשי
אני הייתי גם ככה ניגשתי ועברתי
אין מה למרוח את זה
תתרגלי כמה מבחנים שוב תלכי ותעשי
שואל השאלה:
כאילו כבר די חרשתי ועברתי 10 ברצף אני לא חושבת שאצליח בלי שום טעות ועד שאגיע למצב שאין לי שום טעות זה פשוט ימרח את זה כמו שמרחתי את זה כל הקיץ. נראלי פשוט אגש באמת הרגשתי מוכנה עד שנכשלתי פתאום באחד
כאילו כבר די חרשתי ועברתי 10 ברצף אני לא חושבת שאצליח בלי שום טעות ועד שאגיע למצב שאין לי שום טעות זה פשוט ימרח את זה כמו שמרחתי את זה כל הקיץ. נראלי פשוט אגש באמת הרגשתי מוכנה עד שנכשלתי פתאום באחד
אנונימית
אני ניגשתי אחרי שהיה לי טעות 1-2 גג
שואל השאלה:
חברים בשעה טובה עברתי!
חברים בשעה טובה עברתי!
אנונימית
איזה אלופה את בשעה טובה שמח בשבילך כפרה
^^הופהה מזל טוב נסיכה❤
באותו הנושא: