6 תשובות
תאוריה לרוב עושים בבית ספר אז אין לי מושג באיזה גיל, ושיעורי נהיגה תוכלי בגיל 16 וחצי אז באיזור יולי אוגוסט
בגיל 16 כיתה י תתחילי ללמוד
(שלושה חודשים) 16.3 מבחן
16.5 עוד אחד
ואם עברת אותו את מתחילה שיעןרים
(שלושה חודשים) 16.3 מבחן
16.5 עוד אחד
ואם עברת אותו את מתחילה שיעןרים
בגיל 15 וחצי אפשר לעשות תאוריה אני חושבת
גיל 16 וחצי שיעורי נהיגה
16.9 טסט
גיל 16 וחצי שיעורי נהיגה
16.9 טסט
תיאוריה אני חושבת שתוכלי לגשת עכשיו אבל לימודי נהיגה זה מ16 וכמה חודשים אם אני זוכרת נכון
16.3 תיאוריה
16.6 שיעורי נהיגה
16.9 טסט
16.6 שיעורי נהיגה
16.9 טסט
16.3 זה שיעורים נראלי
תיאוריה תכלס יכולה מתי שבאלך
תיאוריה תכלס יכולה מתי שבאלך
באותו הנושא: