6 תשובות
לא בהכרח... גברים או נשים שבוגדים לא עושים את זה ולא לא עושים את.זה בגלל עניין הגילוי
ממש לא
מי שעם הבת זוג כי הוא רוצה "חברה" וזה כיף ונחמד אז חלק כן חלק לא. אנשים שעם הבת זוג ובאמת אוהבים אותה אז אף אחד לא
אנונימי
לא, אם אני עם בת הזוג שלי בחרתי בה כי אני אוהב אותה ואת איך שהיא נראית
לא
זה לא שרוב הגברים בוגדים בין כה?
באותו הנושא: