9 תשובות
בתור אחת שבגדה באמת אי אפשר להסביר את זה
אנונימית
זה לא בהכרח התאהבות במישהו אחר.
זה יכול להיות משיכה שיטחית במישהו אחר, אבל הם עדיין אוהבים את הבן זוג שלהם.
אנונימי
זה לא מהמקום של התאהבות במישהו אחר זה מהמקום של משהו ביחס של הבן זוג לא היה מספיק
או שהבת זוג עם תסביכים ואפס ערך עצמי שרגילה לפעול מאיך שהיא מרגישה למטה ולא מאיך שהיא באמת הייתה רוצה שהדברים יהיו
אבל זה לא באמת משנה מה הסיבה אני בספק אם מישהו יכול לתת למעשה כזה מחילה
^^בידיוק
אנונימית
^^^אני בגדתי וסלח לי
אנונימית
זה לא נכון
הוא פשוט אוהב אותי ולא רוצה לוותר עליי
אנונימית
התכוונת אהב אותך ולא מוכן לשחרר מהעבר
אנונימי
^לא, אנחנו פשוט עדיין אוהבים והוא לא רצה להפסיד אותי בגלל הבגידה
אנונימית
הוא לא אפס. הוא לא רצה לאבד אותי כי אנחנו אוהבים וכל הכבוד לו שהוא סלח
אנונימית