11 תשובות
לא,גיליתי על זה רק היום.ולא ניראלי בכללי שאני אשתמש בזה
שואל השאלה:
^^^יש
^^^יש
אנונימית
כן אבל גם לי מרגיש מוזר
לא משנה אפשר
הוסיפו? הלייקים שם מרגישים כמו ריפוסט אז נשמע מיותר
^חחח,וואי כן
כן וגם אפשר להיכנס לסרטונים ברילס שחברים שאתם עוקבים אחריהם עשו לייק לסרטונים
מרגיש ממש כמו טיקטוק
גם אני מרגישה ככה וואי זה מוזר רצחח
אין באינסטגרם ריפוסטים
מסכים
באותו הנושא: