11 תשובות
לא,גיליתי על זה רק היום.ולא ניראלי בכללי שאני אשתמש בזה
שואל השאלה:
^^^יש
אנונימית
כן אבל גם לי מרגיש מוזר
הוסיפו? הלייקים שם מרגישים כמו ריפוסט אז נשמע מיותר
^חחח,וואי כן
כן וגם אפשר להיכנס לסרטונים ברילס שחברים שאתם עוקבים אחריהם עשו לייק לסרטונים
מרגיש ממש כמו טיקטוק
גם אני מרגישה ככה וואי זה מוזר רצחח
אין באינסטגרם ריפוסטים