5 תשובות
נקווה זה היה מקסים
מאמין שלא כי יש את האופציה לעלות פוסט שאת אוהבת לסטורי פשוט ובעיניי זה מספיק
יש את זה כבר שאתה מוסיף נוט לסטורי
יש notes כשמשתפים זה יותר טוב
אנד טו דאט ווי סיי אמן
באותו הנושא: