7 תשובות
חד משמעית
לגמרי לגיטימי ותקין, לאבד חיית מחמד זה קשה, לא משנה כמה זמן עובר
כן,מאוד לגיטימי
מה תקין מה אתה רובוט אחי
ברור שלגיטימי
הרדמתי את הכלבה שלי שהייתה איתי מאז שנולדתי לפני שנה ואני עדיין בוכה כשאני נזכרת בה
הרדמתי את הכלבה שלי שהייתה איתי מאז שנולדתי לפני שנה ואני עדיין בוכה כשאני נזכרת בה
כן בטח אני מציעה לך להביא כלבה חדשה זה יעבור לך בלי שתשימי לב לפעמיים זה מרגיש כמו בגידה בכלבה הקודמת שלך אבל היא בטוחה רוצה שתהיא מאושרת אני עשיתי את זה אחרי שהכלבה שלי מתה ולאט לאט הגעגוע ועצב עוברים
אנונימית
עשיתי את זה וזה כן ניחם קצת אבל העצב והגעגוע לא עברו אפילו לא קצת^
בכל מקרה לשאלה שלך, זה הכי תקין שיש
בכל מקרה לשאלה שלך, זה הכי תקין שיש
באותו הנושא: