6 תשובות
אני ממש מצטערת.
יש לי כלבה שאני הכי אוהבת אותה בכל העולם ואנחנו הכי קשורות. אימצתי אותה לפני שנתיים והיא שינתה לי את החיים. אני ככ מבינה אותך! אני ממליצה שכשתרגיש יותר טוב אוליי תאמץ עוד כלב, זה יכול לעזור:(
משתתפת בצערך ❤
מבינה אותך היה לי כלב שגם נפטר אחרי כמה זמן אימצנו כלבה חדשה ועכשיו יותר טוב תאמץ עוד זה עוזר לרפא את הלב
תנסה ללכת לישון אולי זה יעביר לך קצת את התחושות, לאבד חיה שהייתה איתך כל כך הרבה זמן זה באמת אחד הקשים ברמה שרק מלקרוא את השאלה עלו לי המחשבות על הכלב שלי שהוא ממש זקן והתחלתי גם קצת לבכות
אני מבינה אותך לגמרי ומשתתפת בצערך, הימים הראשונים יהיו יותר קשים אבל לאט לאט יהיה יותר קל. הזמן הוא התרופה הטובה ביותר, תנוח לך, תוציא את הבכי זה בריא ועם הזמן זה ישתפר
יא, ממש כואב לי לשמוע.
מבינה אותך מאוד.
קח את הזמן להתפרק ולשחרר זה בסדר.
זה מאוד קשה.