7 תשובות
כן
לפי ההלכה לא היית ממש צודק "ולמלשינים אל תהי תקווה"
אבל לא עשית שום דבר אסור
אבל בכל אופן תחשוב איך היית מגיב אם היו מלשינים עליך. לא ידעת את הסיפור שלו ולמה הוא לא בדיוק שילם
אבל לא עשית שום דבר אסור
אבל בכל אופן תחשוב איך היית מגיב אם היו מלשינים עליך. לא ידעת את הסיפור שלו ולמה הוא לא בדיוק שילם
יצאת מלשן אבל הוא בכל מקרה היה בודק את כולם לא?
אנונימי
כן כיף איתך במסיבות
לא אבל אל תעשה את זה בפעם הבאה זה שיקול שלו אם לשלם או לא וזה לא העניין שלך
מאוד
באותו הנושא: