6 תשובות
תשאלי את הבוס
פשוט תישאלי את הבוס שלך, אם את לא העובדת היחידה לא נראה לי שיש בעיה
שואל השאלה:
אבל שאלתי כאן
אבל שאלתי כאן
אנונימית
לא
ההפסקות נלקחות בזמן יום העבודה, לרוב לא מאשרים שתצאי מוקדם אם לא לקחת את ההפסקה
ההפסקות נלקחות בזמן יום העבודה, לרוב לא מאשרים שתצאי מוקדם אם לא לקחת את ההפסקה
נשמע לי הגיוני סהכ
מצד שני המשמרת מוגדרת בזמנים מסויימים
מצד שני המשמרת מוגדרת בזמנים מסויימים
זה תלוי במקום העבודה שלך, רוב המקומות מגדירים מראש את השעות שזה כולל הפסקה ולכן לא מאשרים לצאת מוקדם. אם את רוצה את תצטרכי לשאול את הבוס אין לך ברירה כי זה לא משהו שהוא פשוט 'מקובל' זה כל מקום והסגנון שלו
נגיד אצלי אני מחתימה כרטיס כניסה ויציאה ואוטומטית יורד החצי שעה, זה לא משהו שאני יכולה לעשות איתו משהו
נגיד אצלי אני מחתימה כרטיס כניסה ויציאה ואוטומטית יורד החצי שעה, זה לא משהו שאני יכולה לעשות איתו משהו
אנונימית
באותו הנושא: