5 תשובות
לא חושבת לי נגיד היה הפסקות בין לבין כי היה לי אבחונים וזה.. זה כן עוזר טיפה סתם לנשום ולהירגע אבל לא משהו מוגזם אפשר להסתדר בלי
שואל השאלה:
אה וואי באמת הייתי בטוחה שקראתי על זה איפשהו
אה וואי באמת הייתי בטוחה שקראתי על זה איפשהו
אנונימית
אתה יכול פשוט הזמן ממשיך לרוץ חחח
כן
לי היה לפחות
היה לי פרק של שאלות ואז הוראות ויכלתי לצאת לשירותים או לשתות מה שבאלי
לי היה לפחות
היה לי פרק של שאלות ואז הוראות ויכלתי לצאת לשירותים או לשתות מה שבאלי