5 תשובות
לא יותר מידי, בעיקר מילואים
היה אחלה לא היה שום דבר מיוחד
הייתה שנה קשה ואנחנו רק בחצי מקווה שיחזרו החטופים עוד השנה
היתה שנה מטורפת לטוב ולרע בעיקר לטוב וואו כמה עברתי זה מטורף
לא משהו האמת