6 תשובות
כי זה עוד לא החלים תשימי מי מלח כל 3 שעות ועם יש מוגלה תשימי סינטומיצין
בטח קיבלת מכות שם או שיחקת עם זה אז זה לא נתן לו להיסתם או שלוקח לזה יותר זמן אצלך ואז זה כאב כי זה פתוח
תשימי מי חמצן !
יכול להיות שאת לא מטפלת בו כמו שצריך, יכול להיות שהוא מחלים לאט כי לכל אחד יש קצב שונה או כי הוא חטף מכה נגיד ובאמת הרבה פעמים לוקח יותר מחצי שנה
את צריכה לחטא את זה ולסובב את העגיל כל יום כמה פעמים
תחטאי באלכוהול
באותו הנושא: