49 תשובות
כן
ברור מן הסתם
זה לא כזה קשה רואים את זה
כן בוודאי
אם האיפור טבעי רובם לא יצליחו
כן די קל
שואל השאלה:
ומה אתם תעדיפו לראות בתכלס ? אישה מאופרת או אישה ללא איפור אבל עדיין יפה
ומה אתם תעדיפו לראות בתכלס ? אישה מאופרת או אישה ללא איפור אבל עדיין יפה
אנונימית
לא
אישה ללא איפור
לא
אם תשימי קצר קונסילר וסומק בגוון טבעי כזה הם לא יזהו
המון בנים אומרים "בנות בלי איפור הכי יפה" אבל אז מעדיפים את אלה שמתאפרות, מבלי לזהות שהן מתאפרות
אם תשימי קצר קונסילר וסומק בגוון טבעי כזה הם לא יזהו
המון בנים אומרים "בנות בלי איפור הכי יפה" אבל אז מעדיפים את אלה שמתאפרות, מבלי לזהות שהן מתאפרות
הם יגידו שכן אבל הרוב לא יזהו איפור טבעי
רק איפור בצבעים לא טבעיים
רק איפור בצבעים לא טבעיים
כן, רואים את זה לפי כמה שהפנים מבריקות וחלקות, כמה שיותר, יותר סיכוי שמדובר באיפור.
אנונימי
אפשר להבדיל אם זה איפור כבד
אישית נגיד לא כזה אכפת לי אם היא מתאפרת כל עוד זה לא מוגזם כי איפור לדעתי אמור להדגיש את היופי שלך ולא לתת לך פרצוף אחר לגמרי
אישית נגיד לא כזה אכפת לי אם היא מתאפרת כל עוד זה לא מוגזם כי איפור לדעתי אמור להדגיש את היופי שלך ולא לתת לך פרצוף אחר לגמרי
בתכלס הרוב יגידו לך שהם מזהים ומעדיפים אישה בלי איפור
אבל בסופו של דבר הם לא מבדילים ותמיד מעדיפים עם איפור
אבל בסופו של דבר הם לא מבדילים ותמיד מעדיפים עם איפור
אומר לך מראש שלא תמיד זה תלוי ברמת האיפור או האם בכלל שמת איפור מלכתחילה, מה שאנחנו מגדירים כאיפור "טבעי", זה לא בגלל שהאיפור הוא טבעי כי כל סוג איפור לא מגיע מטבעיות אלא זה משהו שהוא לא קשור לגוף, אבל מניפולטיבית לעין כשאתן עושות איפור מאוד עדין זה נראה כאילו המראה הסופי שלכן עדיין נראה ממש טבעי כאילו ולא באמת שמתן איפור מלכתחילה, לכן לפעמים יש כאלו שמסתכלים על האיפור הזה כ"טבעי"
תלוי אם זה ממש בולט אז כן
לרוב מלא בנות מפתיעות אותי ואומרות שהם כן שמות איפור על אף שזה לא ניראה לעין
לרוב מלא בנות מפתיעות אותי ואומרות שהם כן שמות איפור על אף שזה לא ניראה לעין
אני פשוט יודעת שכל הבנים שאומרים כן לא ידעו ברוב המקרים
בדרך כלל כן אבל לא תמיד
תלוי עד כמה האיפור בולט
לא תמיד לרוב כן
לא תמיד לרוב כן
אנונימי
אני לא בן אבל אני יודעת שהחברים שלי לא שמים לב בכלל ברמה של אייליינר
כולכם עונים כן אבל יש לי תחושה שאתם לא באמת מבדילים, אתם רק חושבים שאתם מבדילים... כנראה הרבה בנות שחשבתם שהיו בלי איפור הן היו עם איפור שנקרא no makeup-makeup, שזה איפור שנראה טבעי. קשה לי להאמין שאתם שמים לב לזה.
אנונימית
שאלה קצת בעייתית.
הרוב יגידו כן, אבל אף פעם הם לא היו בסיטואציה שזה היה במבחן, הם פשוט חושבים שהם יודעים מי שמה ומי לא אבל הם לא בדקו אם מה שהם חשבו נכון.
בפועל אם ישימו שורה של בנות מאופרות ולא מאופרות מולנו ויבקשו מאיתנו לנחש כנראה שחלק נצדק חלק נטעה
הרוב יגידו כן, אבל אף פעם הם לא היו בסיטואציה שזה היה במבחן, הם פשוט חושבים שהם יודעים מי שמה ומי לא אבל הם לא בדקו אם מה שהם חשבו נכון.
בפועל אם ישימו שורה של בנות מאופרות ולא מאופרות מולנו ויבקשו מאיתנו לנחש כנראה שחלק נצדק חלק נטעה
זה מאוד בולט
אנונימי
לא. רק אם האיפור מוגזם אני יודע
הם לא מבדילים רק אם זה איפור מוגזם
אם זה בקטנה אני לא אשים לב
כן
אנונימי
חבר שלי טוען שהוא יותר אוהב אותי בלי איפור
אבל העור שלי חלק לגמרי ויש לי ריסים ארוכות ויש לו גלואו קל
לצערי רב הבנות לא בורכו בזה
אבל העור שלי חלק לגמרי ויש לי ריסים ארוכות ויש לו גלואו קל
לצערי רב הבנות לא בורכו בזה
כן
תשמעי מאמינה שזה תלוי בכמות איפור
דנית המדענית את רק הוכחת שאם אין איפור אז זה לא יפה (בשביל בנים לפחות)
אנונימי
כן
לא יזהו. מי שאומר שכן מדמיין בראש שלו איפור כבד מלא מייק אפ ..
אני לא שם לב לזה כי זה שגרתי, אבל אם הייתח שם לב למרות זאת ברור שיש הבדל.
האיפור שלי מאוד טבעי אז לא נראה לי
זה מאוד תלוי בסוג איפור
זה מאוד תלוי בסוג איפור
שקרנים פה כולם
אם האיפור טבעי הרוב לא יבדילו
אם האיפור טבעי הרוב לא יבדילו
אממ כן פה ושם
כלומר אם הצבע ורוד אני אפילו מתחיל לדמיין בראש אוץן איל שהן עשו את זה (לא יודע למה).
אבל אם זה באותו צבע עור אז אין לי מושג
כלומר אם הצבע ורוד אני אפילו מתחיל לדמיין בראש אוץן איל שהן עשו את זה (לא יודע למה).
אבל אם זה באותו צבע עור אז אין לי מושג
7^ אה אז אם זה אותן עיניים אתה אומר שתבדיל בין ברונזר לקונטור? בין מייקאפ ולקונסילר?
אני צריך פרחים בבקשה תשלחו לי
כן שמים לב
אם זה אישה שאני רואה ביום יום כמו אחותי אז כן אבל אם זה סתם מישהי מהכיתה או משהו אז לא יודע כי בחיים לא באמת התעמקתי בזה
אני חושב שכן
בנים יגידו שהם יודעים להבדיל אבל ברוב הפעמים הם בכלל לא יודעים.
מין הסתם יש כאלו שכן אבל באמת רובם לא יבדילו.
אם זה יהיה איפור בולט ברור שיבינו, אם זה יהיה איפור קלין גירל הם כנראה לא יבינו.
מין הסתם יש כאלו שכן אבל באמת רובם לא יבדילו.
אם זה יהיה איפור בולט ברור שיבינו, אם זה יהיה איפור קלין גירל הם כנראה לא יבינו.
כן בגלל שאני עוזר לידידות שלי לקנות איפור יש לי מסתבר עין לפרטים וראיית צבעים ממש טובה (זה אשכרה אה ת'ינג שיש לי)
ברור בלי איפור נראית כמו הצרות שלי
אנונימי
כן ומי שבלי איפור זה תמיד יפה לה יותר
איפור זה מזוייף אפילו איילנר הכי יפה טבעיי
זו דעתי כמובן...
(ואם מישהי לא נראית טוב - זה רק מזייף את המראה שלה - זכותה לשים כמובן וכן העולם לא הוגן וזה מטומטם אבל זו המציאות)
איפור זה מזוייף אפילו איילנר הכי יפה טבעיי
זו דעתי כמובן...
(ואם מישהי לא נראית טוב - זה רק מזייף את המראה שלה - זכותה לשים כמובן וכן העולם לא הוגן וזה מטומטם אבל זו המציאות)
ברור קצת קשה לפספס
הם רק חושבים שכן
בתכלס הם לא יודעים באמת
לפחות לא רובם
בתכלס הם לא יודעים באמת
לפחות לא רובם
באותו הנושא: