54 תשובות
לא בטוח עם אני יודע
בוודאי
שואל השאלה:
שדות תות לנצח
לא מצחיק.
שדות תות לנצח
לא מצחיק.
כן
ברור
כן
*בין
*בין
עם (מילים הוספה)
אם (מילת תנאי)
לא הבנת ? את חמורה
וכן זה מאוד פשוט להבדיל
אם (מילת תנאי)
לא הבנת ? את חמורה
וכן זה מאוד פשוט להבדיל
ברור
כמובן. משי פעם מתבלבלת, בעיקר מהקלדה מהירה או עייפות.
בוודאי
מור וקינמון
אני לא יודע מה איתך אבל לא צחקתי ככה מאז ששני ההורים שלי נפטרו ביחד, באותו הרגע, מסרטן השד
אני לא יודע מה איתך אבל לא צחקתי ככה מאז ששני ההורים שלי נפטרו ביחד, באותו הרגע, מסרטן השד
stormi webster
מה הקטע להעליב? באותה מידה יכולת לא להיכנס לשאלה וזהו לא חייב להגיב לכל דבר לא מכריחים אותך
מה הקטע להעליב? באותה מידה יכולת לא להיכנס לשאלה וזהו לא חייב להגיב לכל דבר לא מכריחים אותך
יאפ
כן ברור
שדות תות לנצח
זאת ממש לא מחלה לצחוק עליה
זאת ממש לא מחלה לצחוק עליה
בוודאי
מה הקשר להעליב ? זה היה נטו בשביל הצחוק מה את לוקחת קשה דיי
זה לא לקחת קשה אנשים יפגעו מזה לא נכנסים להודעות כדי להעליב,זו לא המטרה
גם זו לא המטרה לריב על כלום. אני לא היחידה שמדבדחת באתר הזה.
ברור
עזבי לא נענה לך
לא היית צריכה לענות מההתחלה :)
ברור שכן
כן
דבר ראשון, 'אית"ן', לא 'איתן'.
דבר שני, אני קורא מאמרים של האקדמיה ללשון, אני די בטוח שכן.
דבר שני, אני קורא מאמרים של האקדמיה ללשון, אני די בטוח שכן.
שואל השאלה:
אני יודעת את ההבדל בין אם ועם אני פשוט שואלת כי אני לא ראיתי מישהו שכן
אני יודעת את ההבדל בין אם ועם אני פשוט שואלת כי אני לא ראיתי מישהו שכן
כן
כן...
אם-if
עם-with
אם-if
עם-with
בין* וכן
ברור
בטח זה מחרפן אותי
זה לא חשוב לי אבל אני יודעת להבדיל
כן אני יודעת לכתוב
כן
אני גם יןדעת שזאתי זאת לא מילה. פליז אל תגידו לי זאתי כאילו זה נשמע מתנשא רצח אבל אני באמת לא כזאת פשוט אמא שלי תיקנה אןתי פעם אחת ומאז אני לא יכןלה לשמוע זאתי
אני גם יןדעת שזאתי זאת לא מילה. פליז אל תגידו לי זאתי כאילו זה נשמע מתנשא רצח אבל אני באמת לא כזאת פשוט אמא שלי תיקנה אןתי פעם אחת ומאז אני לא יכןלה לשמוע זאתי
כן ברור..
כמובן
אני יודעת להבדיל אבל לא ככ חשוב לי
עם "ע" אני שותה כוס תה __ לימון. אם "א" אני הולך לקנות מחשב אבל __ אני לא אקנה אז מה ?
יש גם לוח אם בהצלחה רבותיי לשוניסתים.
יש גם לוח אם בהצלחה רבותיי לשוניסתים.
שתדעו שיש אנשים אם דיסלקציה שלא יכולים להבדיל , חח איזה גרועים
כן
אני אישית הבנתי את עניין העם/אם באנגלית נגיד with- עם
if-אם
ככה הבנתי את זה וזה דיי פשוט לי:)
if-אם
ככה הבנתי את זה וזה דיי פשוט לי:)
ברור
לפי אוכל
אם זה אני אספיק לאסוף את ההזמנה אם אצא עוד 10 דקות?
ועם זה תשים לי בגט עם חמוצים
לפי אוכל
אם זה אני אספיק לאסוף את ההזמנה אם אצא עוד 10 דקות?
ועם זה תשים לי בגט עם חמוצים
כן
ברור
כן...
אם ב א' זאת מילת תנאי ועם ב ע' זאת מילת הוספה
ברור. עם לא הייתי יודע להבדיל לא הייתה לי זכות להתלונן אל אותיות איתן
כן ברור
חומר של כיתה ב. לשאלתך: כן.
באותו הנושא: