8 תשובות
הייתי עושה פלוס במקום הסוגריים המסוללות יותר ברור
אנונימי
לי אמרו שזה טוב אם צדקתי
בעבודה כניראה שכן בכללי בחיים לא
ממליצה לך לעשות את זה מסודר ככה גם המורה לא תוריד לך ציון
זה שיטת השוואת מקדמים?
אם כן זה מתקבל כנראה אם לימדו אותך את השיטה הזו

נ.ב. עדיף שתכתבי את זה מחדש מסודר יותר
שואל השאלה:
אני אכתוב מחדש זה סתם טיוטה
אנונימית
לפי דעתי לא
לא בודקים לי תעבודה