10 תשובות
שואל השאלה:
הוא לא מונע ממנה צרכים בסיסיים, יש לה משרתים שדואגים לה להכל. פשוט הוא מונע ממנה לצאת, להיפגש עם ילדים חברים ולא מראה חיבה כלפייה
אנונימית
עדיין לא טוב בכלל
אלו צרכים בסיסיים, בדיוק מה שאמרת.
שואל השאלה:
לדעתכם זה מוצדק שהיא ברחה מהבית?
אנונימית
ברור שמוצדק.
רק שאני אבין, על מה אנחנו מדברים פה בעצם?
הזיה
נורא באיזה שהוא מובן כי הוא מונע ממנה דברים וצרכים בסיסיים אבל מצד שני זה יכול אולי לחזק אותה באיזו שהיא צורה... לא יודעת
אולי לעצב לה אופי שונה בצורה טובה יותר מאופי של אחרים בגילה.
נורא
Agn
שואל השאלה:
סיפור שאני כותבת. אני רוצה לראות אם זה נראה לאנשים חינוך קשוח ונוראי שמצדיק לברוח מהבית
אנונימית