7 תשובות
לא קרה כלוםם מקווה שהיה טעים מותר לך
ממש לא
לבריאות ❤
מקווה שהיה טעים!!
לא
זה רק אומר שהיה לך עכשיו תיאבון לזה
אני מכיר מלא שאוכלים כמו לא יודע מה והם רזים רצח
הכל טוב בקטנה זה טוב להתפנק לפעמים
לא הכל בסדרר
העיקר שהיה טעים!
כן אבל i feel you
בתיאבון לך! הכל בסדר