30 תשובות
קראת לה הרגע "חברה"?
נתקי איתה קשר חברה שאומרת דבר כזה היא לא חברה
אנונימית
אמאלה מה איזה רעילה
דבר ראשון- חברה היא ממש ממש לא.
דבר שני- תנתקי קשר.
דבר שלישי- אל תשימי על מה שהיא אומרת אני בטוחה שאת מושלמתת
דבר ראשון- חברה היא ממש ממש לא.
דבר שני- תנתקי קשר.
דבר שלישי- אל תשימי על מה שהיא אומרת אני בטוחה שאת מושלמתת
אז היא לא חברה ומגיע לך הרבה יותר מזה
בבקשה כולם לדווח על הראשונה בתשובות
צחקתי תרגעי אהובה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מצחיק שתדעי זה ממש פוגע
זה לא מצחיק שתדעי זה ממש פוגע
אנונימית
איזה צחוקים מה אני אגיד
דבר ראשון היא ממש לא חברה חברה אמיתית לא הייתה אומרת את זה שהיא יודעת שזה פוגע בך,דבר שני תנתקי איתה בדחיפות קשר,דבר שלישי תדפקי לה מקל בתחל
אם זה כזה צחוקים למה את רושמת מאנונימית?^^^^
לפחות אין לי עכבר בתמונת פרופיל
אנונימית
לפחות אני לא עד כדי חסרת השכלה כדי לא לדעת שזה דביבון ולא עכבר
לפחות אין לי she/her בפרופיל
אנונימית
מה הבעיה לרשום מה לשון הפניה שלי?
כי זה מוזר יפדחנית
אנונימית
זה עוד יותר מוזר לרדת לי על הפרופיל באותה העת שאת מדברת מאנונימי
טוב גבר/גברת
אנונימית
אנונימית מה שרשמת לא מצחיק ושואלת השאלה אני בטוחה שאת מהממת אל תתני לאף אחד להוריד לך את הביטחון המלצה שלי תנתקי ממנה קשר כי היא ממש לא חברה
אנונימית
וואו איזה אמיצה את עכשיו!!!^^
שואל השאלה:
אנונימית את ממש משועממת אה
אנונימית את ממש משועממת אה
אנונימית
תודה דביבון/דביבונית
אנונימית
עזבי משועממת היא תרד כאן על כל העולם בזמן שהיא היחידה שחוטפת כאן מלא מינוסים
אמאלה היא אשכרה עברה לאנונימי שוב איזה מושפלת^^
תפרקי את הקשר איתה ,פשוט מגעיל
כדאי לך לנתק איתה קשר אחרת היא רק תוריד אותך ואז מתי שאת ממש תצטרכי מישהו לפרוק היא לא תהיה שם בשבילך בדוק תעזבי אותה היא לא יודעת מה היה לה בידיים
חברה היא לא זה בטוח
נתקי קשר
נחשו מי;) לא רוצים ולא אכפת לנו תמחקי את העמוד
אנונימית
תנתקי קשר.
גם לי הביטחון נמוך ובנות שגורמות להוריד לי אותו מ0 ל100- אני מתרחקת.
ואל תתייחסי שיכנס מאוזן וייצא מאוזן.
גם לי הביטחון נמוך ובנות שגורמות להוריד לי אותו מ0 ל100- אני מתרחקת.
ואל תתייחסי שיכנס מאוזן וייצא מאוזן.
אנונימית
ההיתי אומרת לה "דודה שלך מלאה בחרא יא בת בת זונה תסתכלי על עצמך" :)
אנונימית