17 תשובות
כן
תלוי איך היא ניתקה ולמה. אם זה היה ברגע של ריב או בלבול והיא באמת מצטערת אולי כן, אבל אם זה היה חד צדדי בלי הסבר קשה לסמוך עליה שוב.
תלוי מה הייתה הסיבה לניתוק קשר, אם היא חברה ממש טובה שלי אז כנראה שכן
תלוי למה היא ניתקה קשר
תלוי באיזה אופן זה נגמר אבל נראלי שלא
אי אפשר פשוט לנתק ואז לחזור כאילו לא קרה כלום
זה תלוי למה היא ניתקה איתי קשר מלכתחילה
שואל השאלה:
כאילו לפני זה אם היא הייתה כזאתי יבשה כזאת ומרגישים ריחוק כזה אין ממש סיבה הייתם חוזרים
אנונימית
אז למה פתאום היא נזכרה
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות כי חברה שלי רוצה לחזור לקשר למרות שנתקע לי לפני כמה ימים ולא ממש היה לה סיבה היא הייתה ממש יבשה כזאת וזה עשה לי רעש שאנחנו לא בקשר ואני לא רוצה שתעשה לי את זה עוד פעם שתנתק ואז זה אני ממש לא יודעת מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש לא יודעת מה קרה היא נזכרה
אנונימית
תשאלי אותה מה קרה שהיא התרחקה ככה.. יכול להיות היא לא היתה במצב טוב או משהו
שואל השאלה:
לא קרה כלום אין לה סיבה היא אומרת ככה
אנונימית
את צריכה לדבר איתה ולהגיד לה שהיא חברה מאוד טובה מבחינתך ולכן זה הרגיש לך לא מכבד/פוגע שהיא פתאום סיננה ושבאמת כיף לך איתה אבל אם היא רוצה להיות חברה שלך שתבין שזה מפריע לך אז שתסביר את עצמה מראש
לא בטוח זה ממש תלוי בכמה דברים
שואל השאלה:
גם תמיד היא כותבת לי לילה טוב בוקר טוב היא הפסיקה
אנונימית
תעשי את מה שכתבתי פשוט
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימית