7 תשובות
כן
כן אני די בטוחה שהחברה הכי טובה שלי מכירה אותי
חלקית
מכירה 90%
מאמינה שיש צדדים שאני שומרת לעצמי
מאמינה שיש צדדים שאני שומרת לעצמי
לא
גם ההורים לא מכירים
גם ההורים לא מכירים
לא..
באותו הנושא: