7 תשובות
אמו זה דיכאון?? אם מבחינתך זה דיכאון את אמורה להבין למה אנשים לא מתחברים לילדים בדיכאון
שואל השאלה:
^אני לא מבינה וזה למה אני שואלת. אני אוטיסטית וקשה לי להבין אנשים אז אני פיזית שואלת כי אני לא מבינה
אנונימית
אז עניתי לך
שואל השאלה:
למה זה פטתי אבל?
אנונימית
שואל השאלה:
^^אז אנשים בדיכאון הם פטתיים? שואלת לא מתוך זלזול אלא באמת מתוך אי הבנה
אנונימית
כי הרבה אנשים לא מבינים אותם ואת הסגנון שלהם, ולכן לא מחבבים אותם. פחד משוני.