15 תשובות
לא
לא
בכל מקום יהיו קשיים ובעיות
אבל אם יש לך חיבור לארץ שום דבר לא יחליף את זה
בכל מקום יהיו קשיים ובעיות
אבל אם יש לך חיבור לארץ שום דבר לא יחליף את זה
מה שטוב לך
גם אם 20000 אנשים אומרים לך שזה בגידה זה החיים שלך אתה לא אמור להקשיב לדעות באינטרנט
גם אם 20000 אנשים אומרים לך שזה בגידה זה החיים שלך אתה לא אמור להקשיב לדעות באינטרנט
שאלה טובה, נחיה ונראה
בגידה, אף אדם נאמן לא עוזב כשקשה
אנונימי
לגמרי לא ^ אבל אני לא הייתי עוזב
גם אם אדמתי בוערת אין לי מדינה אחרת
^^^*
שמע זה נכון שיש הרבה סיבות למה, אבל צריך להישאר להילחם על המדינה שלנו
אם כל אחד היה עוזב שקשה לו כנראה שלא היו הרבה דברים בעולם הזה
אם כל אחד היה עוזב שקשה לו כנראה שלא היו הרבה דברים בעולם הזה
לא כי זו המדינה שלנו ואם לא אנחנו מי ישאר פה, אנחנו צריכים להשאר פה לטוב ולרע
תעשה מה שטוב לך
לא
כן תציל את עצמך כל עוד אתה יכול
ברור שזה לגטימי. אתה חי רק פעם אחת ואם אתה חי במדינה שלא מתאימה לך ולדעתך אתה לא תוכל לממש את הפונטציאל שלך בה אז למה שתישאר בה?
באותו הנושא: