6 תשובות
לא
שום סיבה שנעזוב את המדינה שלנו בגללם
וחוץ מזה הקורונה בארצות אחרות עדין קיימת
ממש לא
ממש לא . ממש לאא אין על המדינה שלנו פשוט אין אני גאה שאני ישראלית ...
לא למה לעזוב את הבית שלי ?
לעולם לא
לא. אם אנשים יעזבו את המדינה בגלל זה אז לא תהיה לנו מדינה יותר