6 תשובות
לא
שום סיבה שנעזוב את המדינה שלנו בגללם
וחוץ מזה הקורונה בארצות אחרות עדין קיימת
שום סיבה שנעזוב את המדינה שלנו בגללם
וחוץ מזה הקורונה בארצות אחרות עדין קיימת
ממש לא
ממש לא . ממש לאא אין על המדינה שלנו פשוט אין אני גאה שאני ישראלית ...
לא למה לעזוב את הבית שלי ?
לעולם לא
לא. אם אנשים יעזבו את המדינה בגלל זה אז לא תהיה לנו מדינה יותר
באותו הנושא: