27 תשובות
לא
אם כבר אני פחות משקיעה נטו כי יש שם גברים
אם כבר אני פחות משקיעה נטו כי יש שם גברים
למה את מצפה, אם את גם מתביישת להתחיל אינטראקציה אז תחשבי שאצלם זה יותר מביך בזכות התרבות שנוצרה סביב הטרדות
אממ לא
לא.
מה?
לא הבנתי את הקשר
למה לאבד תקווה בגלל זה?
יש אלף סיבות אחרות זה דווקא לא
מה?
לא הבנתי את הקשר
למה לאבד תקווה בגלל זה?
יש אלף סיבות אחרות זה דווקא לא
לא
זה פיקמי
זה פיקמי
אם מישהי כמו כל בן אדם אחר עושה את זה זאת לא מחשבה או גישה פיקמית וזה בסדר שיש בנות שרוצות שיזהו אותן, יש משפט כזה ברוסית שלמדתי ממישהו שאומר "בבגדים פוגשים" זה אומר שיש אנשים (כולל גברים) שיכולים להתלבש יפה כדי שיזהו אותם או אותן, לקבל מחמאות ממישהי או מישהו לא במטרה פיקמית אלא נטו מרצון שמישהו יזהה אותם וזה בסדר לחלוטין, אני אישית מתלבשת יפה אבל לא מצפה למחמאות מבחוץ כי אני כבר בזוגיות אז פחות מצפה ממה שאני אקבל מבחוץ אבל עדיין מחמאות יתקבלו בברכה
ועוד משהו, אין טעם להיות בגישה שאת מאבדת את זה שאין גברים טובים, הם תמיד נמצאים ואנחנו גם משחקים את התפקיד בלהרשים גברים נורמלים גם אם אנחנו לא שמות לב לזה, ודרך בה את מתלבשת זאת אחת הדרכים, בגיל צעיר יותר כשהתלבשתי בטייץ והייתי כזאת מושפעת אז בחוץ קיבלתי מבטים רק מגברים ערסים אבל כשהתחלתי להעריך את עצמי יותר והתלבשתי בסטייל יפה כזה או פשוט נורמלית קיבלתי מחמאות מגברים שהם אחלה של בני אדם, ואגב ככה הכרתי גבר שהוא היום הבן זוג שלי, שגם מכבד את עצמו גם מבפנים וגם מבחוץ
כן
זה מחרפן
זה מחרפן
נהיו דור של נקבות מצפים מבחורה לגשת אליהם איזה תגובותת
חרדות
חרדות
אנונימית
אני יכול להגיד לך בתור גבר שאני משקיע בלבוש שלי הכי בסיסית שיש, גם קניתי לעצמי כמה חולצות לפני כמה שבועות וגם לא באמת מקבל מחמאות מסויימות או מבטים מבנות שרציתי שיזהו אותי (בעבר), אבל זה לא אומר שאת צריכה לוותר כי אני מבין את ההרגשה שלך רק הפוך,
לפעמים גברים כמו שנשים מתביישים לגשת למישהי ולהחמיאה לה ולפעמים את פשוט לא נמצאת בטעם שלהם וזה בסדר, מה שחשוב זה להישאר בן אדם שמעריכה את עצמה ככה כדי שעם הזמן יבוא גבר שיסתכל עלייך ויטפוס עין עלייך ויקווה שאת תיהי הנכונה עבורו, את לא רק צריכה לשדר את עצמך בצורה שהיא אלגנטית בסיסית אלא גם להמשיך להיות בן אדם טוב מבפנים,
כדי שכשיזהו אותך מרחוק עם הערכה עצמית שיהיה סיכוי מוצלח שבן אדם נאמן יגש עלייך בסוף
לפעמים גברים כמו שנשים מתביישים לגשת למישהי ולהחמיאה לה ולפעמים את פשוט לא נמצאת בטעם שלהם וזה בסדר, מה שחשוב זה להישאר בן אדם שמעריכה את עצמה ככה כדי שעם הזמן יבוא גבר שיסתכל עלייך ויטפוס עין עלייך ויקווה שאת תיהי הנכונה עבורו, את לא רק צריכה לשדר את עצמך בצורה שהיא אלגנטית בסיסית אלא גם להמשיך להיות בן אדם טוב מבפנים,
כדי שכשיזהו אותך מרחוק עם הערכה עצמית שיהיה סיכוי מוצלח שבן אדם נאמן יגש עלייך בסוף
שואל השאלה:
^^צודקת אנונימית!!
גם כל הגברים פה שבוכים על זה ש"הם נחשבים אחרי זה מטרידים"
לא; אז פשוט תתחילו נורמלי
^^צודקת אנונימית!!
גם כל הגברים פה שבוכים על זה ש"הם נחשבים אחרי זה מטרידים"
לא; אז פשוט תתחילו נורמלי
אנונימית
מי שמתבייש
מ ת י י ב ש תפנימו ובחיים אל תצפו מאישה לגשת אליכן עוד מעט גם תבקשו ממנה פדיקור ולק ג'ל
מ ת י י ב ש תפנימו ובחיים אל תצפו מאישה לגשת אליכן עוד מעט גם תבקשו ממנה פדיקור ולק ג'ל
אנונימית
כן תמיד
כןן
אבל אני גם שמנה עם ציצי אז אף אחד לא רוצה
שואל השאלה:
תודה רבה אנונימית
תודה רבה אנונימית
אנונימית
^^^^^^אבל זה באמת ככה לצערינו הרב, אני לא אומר שכולן יאשימו אותנו אם רק ניגש עליכן, אבל יש אנשים שחוו את המניפולציה הזאת גם, זה ממש מאתגר לחשוב על לגשת למישהי גם אחרי ניסיון כזה אבל נכון שלא כולן אומרות על מישהו שניגש עליהן "מטריד", פשוט אני לא יכול להאשים כאלו שאומרים את זה
שואל השאלה:
סבבה אז בגלל כמה הזויים אתם מוותרים לגמרי ועכשיו בנות צריכות להתחיל עם בנים??
סבבה אז בגלל כמה הזויים אתם מוותרים לגמרי ועכשיו בנות צריכות להתחיל עם בנים??
אנונימית
לא
בנים תעשו משהו עם החיים שלכם
לא, לא מוצאת טעם להשקיע. אם אני משקיעה זה כי אני רוצה להרגיש יפה בשבילי, לא בשביל אנשים אחרים.
זה הגיוני שלא יתחילו, כי.. וואלה חצי מהגברים *לפחות* לא יודעים מה לעשות. וגם לא מנסים.
כמוני למשל, לא נראה לי שאני אנסה להתחיל עם בחורה בישירות מוחלטת כמו "היי ראיתי אותך ו.. בלה בלה בלה". זה מביך מדי, חשוף מדי, ואם אתה נכווה מזה זה חתיכת כוויה.
אס כדאי לעשות את זה לאט לאט.
^וזה תהליך החשיבה שקורה אצל לפחות חצי מבנים וכנראה שיותר מ75%.
לא חושב שאי פעם התחלתי עם בחורה ויצא כמו שאני רוצה שיצא.
כמוני למשל, לא נראה לי שאני אנסה להתחיל עם בחורה בישירות מוחלטת כמו "היי ראיתי אותך ו.. בלה בלה בלה". זה מביך מדי, חשוף מדי, ואם אתה נכווה מזה זה חתיכת כוויה.
אס כדאי לעשות את זה לאט לאט.
^וזה תהליך החשיבה שקורה אצל לפחות חצי מבנים וכנראה שיותר מ75%.
לא חושב שאי פעם התחלתי עם בחורה ויצא כמו שאני רוצה שיצא.
אולי את מחפשת גברים שהם לא ברמה שלך. שאין לך מה להציע להם. תחפשי גברים שהם ברמה שלך.
שואל השאלה:
^^ מאמי
יש לי מה להציע
אולי הם לא ברמה שלי
^^ מאמי
יש לי מה להציע
אולי הם לא ברמה שלי
אנונימית
בנות לא יודו בכללי לגבי זה לא חושב שזה טוב לשאול את זה
אבל אם יש גבר שיש להן אליו משהו או קראש תהיי בטוחה שתמיד כן
אבל אם יש גבר שיש להן אליו משהו או קראש תהיי בטוחה שתמיד כן
אנונימי
אף אחד לא צריך להתחיל עם אף אחד, אבל מי שלא מתחיל עם מי שהוא מעוניין פשוט מפסיד, ו"להתחיל" זה פחות ללכת משום מקום ולבקש אינסטגרם, זה לפתח שיחה, אחרי רבע שתפתחי שיחה עם גבר רוב הסיכויים שאם את מוצאת חן בעיניו הוא כבר יבקש אינסטגרם או מספר בעצמו, ואם לא יהיה לך הרבה יותר קל לבקש.
זה לא רעיון מוצלח להשאיר את מה שאת רוצה בידיים של אנשים אחרים שלא התחייבו לך כלום ולא מכירים אותך.
זה לא רעיון מוצלח להשאיר את מה שאת רוצה בידיים של אנשים אחרים שלא התחייבו לך כלום ולא מכירים אותך.
באותו הנושא: