7 תשובות
אני ישנה איתה ואיתה בבית אז כן
לכל מקום
כן כי אני צריכה
אבל אם הייתי יכולה להיות בלי, בלי שישימו לב אז כן ברור
אבל אם הייתי יכולה להיות בלי, בלי שישימו לב אז כן ברור
אנונימית
אין לי כלב אבל אם היה לי אף פעם לא הייתי שמה חזייה במיוחד בשביל זה
אחיות שלי לא
תלוי בשעה
אם מוקדם לפני שאנשים יוצאים או מאוחר אחרי שהולכים לישון או שמחשיך אז לא
אחרת כן
אם מוקדם לפני שאנשים יוצאים או מאוחר אחרי שהולכים לישון או שמחשיך אז לא
אחרת כן
באותו הנושא: