התחברות הרשמה

זה הגיוני שהראייה שלי קצת ניהיתה מוזרה או שונה אחרי טיסה של 11 שעות?

30 ביולי 2025, 03:38
עייפותשינהשעות שינהלילהחו"ל    
5 תשובות
יש מצב בגלל סחרחורות
לי אחרי טיסה תמיד יש סחרחורת
ב
בטטה בלטה
אולי אתה עייף
M
MennyHumeni
הגיוני מאוד אפילו
אנונימי
שואל השאלה:
למה הגיוני מאוד?
אנונימי
כן
ה
הם קוראים לי שיער ביסלי
באותו הנושא:
נכון זה הגיוני ואני לא מוזרה?
הגיוני שהראייה שלי התדרדרה ממש בגלל הבידוד?
הגיוני שהראייה שלי השתפרה טיפה לבד?
זה מוזר להגיד לבן דוד שלי "איזה גבר ניהית" מבחינה נראותית?
הגיוני שאני מרגישה שהראייה שלי הופכת ליותר גרועה כל פעם שאני מרכיבה משקפיים?
זה מוזר להגיד לבן דוד שלי "איזה גבר ניהית"?
זה מוזר להגיד לבן דוד שלי "איזה גבר ניהית"?
אני מוזרה? כאילו זה הגיוני בכלל?
הגיוני שאנשים מורידים אותי ודורכים עליי כי אני מוזרה וחושבים שאני טיפשה?
הגיוני שכל חיי דחו אותי בגלל שאני מוזרה?
זה הגיוני? או שאני מוזרה?