8 תשובות
הגיוני... זה פשוט לבלות יותר עם בנים הרבה עושות את זה.
זה בסדר לגמרי, למה שתהיה בעיה?
הגיוני
שואל השאלה:
כי אין דבר כזה ידידים
אני מרגישה רע
אנונימית
כמובן שהגיוני
שואל השאלה:
השאלה היא *למה*
אני הרי בחורה...
אנונימית
אין פה בכלל קשר זה שאת בחורה זה לא קשור הכל טוב
זה הגיוני לגמרי
אל תרגישי רע