7 תשובות
^אתה יודע באיזה מרכז הוא?
אנונימי
שואל השאלה:
אני רק מתמיינת
מחר יש לי ראיון אישי. יודע משהו על זה? טיפים?
אני רק מתמיינת
מחר יש לי ראיון אישי. יודע משהו על זה? טיפים?
אנונימית
כן מעולה
תשלחי לי הודעה בפרטי גם התמיינתי למסלול
כן זה תפקיד מסווג, יש לי חבר במסלול הזה אני רק יכול להגיד לך שאת תהני ושזה תפקיד משמעותי ממש
מסלול מעולה, אני לא ממש יכול לפרט על התפקידים
אנונימי
מאוד גבוהה, מהקצת שאני מכיר על המסלול זה מעולה
באותו הנושא: