5 תשובות
ניסית 504 8200? אולי יעניין אותך חוקר גיאואינט?
חוק ראשון.
זה שהתגייסת לא אומר שאתה לא יכול להגיע לאן שלא תרצה.
כלומר, גם אחרי גיוס אפשר להגיע לכל היחידות בצבא, אחרי מיונים כמובן.
בגיוס לחיר יש שבוע שאפשר ללכת אליו, שבו יש גיבוש ליחטיות. ממנו אפשר להגיע לכל היחידות המיוחדות. ואני מכיר אנשים שעשו אותו והגיעו למגלן ולשלדג, למרות שהם בכלל התגייסו לחיר.
ותמיד אפשר לעשות גם מיון חוזר לטיס, גם בגיל 40.
אז אם אתה לחוץ על יחידה מיוחדת, לך לצנחנים, תעשה את הגיבוש, במקרה הכי גרוע תגיע לגדודי חיר שלהם, שבכל מקרה הם עושים יותר מכל היחידות המיוחדות.
זה שהתגייסת לא אומר שאתה לא יכול להגיע לאן שלא תרצה.
כלומר, גם אחרי גיוס אפשר להגיע לכל היחידות בצבא, אחרי מיונים כמובן.
בגיוס לחיר יש שבוע שאפשר ללכת אליו, שבו יש גיבוש ליחטיות. ממנו אפשר להגיע לכל היחידות המיוחדות. ואני מכיר אנשים שעשו אותו והגיעו למגלן ולשלדג, למרות שהם בכלל התגייסו לחיר.
ותמיד אפשר לעשות גם מיון חוזר לטיס, גם בגיל 40.
אז אם אתה לחוץ על יחידה מיוחדת, לך לצנחנים, תעשה את הגיבוש, במקרה הכי גרוע תגיע לגדודי חיר שלהם, שבכל מקרה הם עושים יותר מכל היחידות המיוחדות.
שואל השאלה:
504 לפי מה שראיתי צריך לעבור את המיון לטיס או חובלים או לקבל גיבוש מטכ"ל, לא נראלי אוכל לעשות את זה.
ולגבי יחטיות, אני באחלה כושר אז כנראה שאעשה, אבל אני שואל חוץ מקרבי אם יש יחידות טכנולוגיות חוץ ממה שעשיתי שעוד אוכל להגיע?
504 לפי מה שראיתי צריך לעבור את המיון לטיס או חובלים או לקבל גיבוש מטכ"ל, לא נראלי אוכל לעשות את זה.
ולגבי יחטיות, אני באחלה כושר אז כנראה שאעשה, אבל אני שואל חוץ מקרבי אם יש יחידות טכנולוגיות חוץ ממה שעשיתי שעוד אוכל להגיע?
אנונימי
חוק שני אחרי מה שהוא אמר.
גם אם יש לך את התנאים הכי טובים בעולם. לא בהכרח יזמנו אותך למקומות, אתה תצטרך להילחם בשביל זה
גם אם יש לך את התנאים הכי טובים בעולם. לא בהכרח יזמנו אותך למקומות, אתה תצטרך להילחם בשביל זה
אחרי זמן בצבא אפשר להגיע לכל.
בייחוד אם תצא קצונה.
בייחוד אם תצא קצונה.
באותו הנושא: