8 תשובות
האנשים שם הם בהמות לא אנשים
לא, אבל אומיגל זה לא מקום שכדאי להיכנס אליו באופן כללי.
אם את רוצה לדבר עם מישהו תפתחי שיחה ברשת חברתית יותר בטוחה מזו
שואל השאלה:
אני רוצה לדבר עם אנשים מחול
אנונימית
זה סבבה
האנשים פחות
אז עדיף בדיסקורד לפי תחומי העניין שלך
אנונימי
לא מוזר פשוט האנשים שם חרדה
אני עושה את זה מלא והכרתי מלאא חברים
אבל גם ראיתי הרבה דיק לצערי
נכנסתי עם כמה חברים, אחד גינגי ואחד מתולתל.
כל בן אדם שני מתחיל את השיחה באיך רואים לבחורה שם (הבחור המטולטל) ואז שאומרים לו שזה גבר הוא מקלל את החבר הג'ינג'י בלי סיבה ויוצא.
ככה כל הזמן