התחברות הרשמה

למה כולם מוזרים באומיגל

20 ביולי 2024, 00:44
Omegleאומיגל    
6 תשובות
כי זה אומיגל
א
אני לא פעילה
כי זה אומיגל
H
Helena_213
כי זה אומיגל
בן
כי זה אומיגל
Y
Yippee
שואל השאלה:
מה כולם נתקעו על אותו משפט
אנונימי
שאלה טובה
c
cats_4_life
באותו הנושא:
למה כולם סוטים באומיגל?
כולם באומיגל אומרים שמן
זה מוזר להתחיל עם בנות באומיגל?
למה אני מקבלת מחמאות במציאות אבל באומיגל כולם חושבים שאני מכוערת?
להכיר מישהי באומיגל זה בסדר או מוזר?
דברים מוזרים לעשות באומיגל?
כולם באומיגל משוגעים?
למה כולם מדלגים עליי באומיגל
שיואוו למה כולם אומרים שזה מוזר להכיר באומיגל ???
למה כולם סוטים באומיגל?
למה כולם באומיגל כאלה מוזרים? זאת פשוט הקהילה הישראלית ככה או שסתם כל המוזרים באו לאומיגל וזה לא משקף את הקהילה?