8 תשובות
המטופלת השקטה וילדה שבורה
תיכון לילה
הלביאה הלוחמת
אני קוראת מתחילה , כרגע זה הבחורים של טומן
ארי ודנטה מגלים את סודות היקום
בעצם לא קראתי את זה מזמן
הספר השני האהוב עליי הוא שירו של אכילס
גם אותו לא קראתי מזמן
שניהם מקסימים אבל
משחקי הרעב ואשמת הכוכבים
doulu dalu
אחד מאיתנו משקרר
הבטחות שרצינו לקייםם
תיכון לילה
ויש עוד מלאא