11 תשובות
כי את נערה ויש הרבה ביקוש כי מדא זה יוקרתי.
זה כמו שנות שירות במקומות שקשה מאוד למצוא בהם עובדים איכותים כמו מדריכים לנוער לסיכון או מקומות בחורים אבל ממש קשה להתקבל אליהם כבת 18 19 ברווח של פחות משכר מינימום - כי את נערה ויש הרבה ביקוש זהו מאמי
זה כמו שנות שירות במקומות שקשה מאוד למצוא בהם עובדים איכותים כמו מדריכים לנוער לסיכון או מקומות בחורים אבל ממש קשה להתקבל אליהם כבת 18 19 ברווח של פחות משכר מינימום - כי את נערה ויש הרבה ביקוש זהו מאמי
להתנדב במדא יכול לצלק את הנפש ועוד רוצים שתשלמי על זה
כי למד"א אין תקציב פנוי אז צריך תקציב נוסף בשביל שמתנדבי הנוער יוכלו לקבל דברים נוספים
שואל השאלה:
אצלי בתחנה לא קיבלנו כלום-
אוכל היינו צריכים להביא בעצמנו.
אירועים הם לא עשו לנו
רק קורסי מדריכים, אטן וער"ן שגם הם היו בתשלום נוסף אז אין סיבה לגבות כסף
ומדא נחשב ארגון גדול עם המון תרומות, נכון הוא לא קשור לארגון החולי כמו הסהר האדום אבל עדיין זה סתם לבזבז כסף בשביל שלוש שנים של התנשאות עליך כי אתה סתם איזה עוד מתלה תיקים
וביטוח הארגון עצמו אמור לממן
וביקוש זה לא קשור, קודם נכנסים ואז מבקשים את הכסף, לא סיפרו לי כשעשיתי את הראיון שאצטרך לבזבז כל כך הרבה כסף חוץ מבקורס.
שתדעו שהמדים שאתם קונים הם מתרומה מקנדה ולא משהו שמדא השקיעו כסף בלייצר
אצלי בתחנה לא קיבלנו כלום-
אוכל היינו צריכים להביא בעצמנו.
אירועים הם לא עשו לנו
רק קורסי מדריכים, אטן וער"ן שגם הם היו בתשלום נוסף אז אין סיבה לגבות כסף
ומדא נחשב ארגון גדול עם המון תרומות, נכון הוא לא קשור לארגון החולי כמו הסהר האדום אבל עדיין זה סתם לבזבז כסף בשביל שלוש שנים של התנשאות עליך כי אתה סתם איזה עוד מתלה תיקים
וביטוח הארגון עצמו אמור לממן
וביקוש זה לא קשור, קודם נכנסים ואז מבקשים את הכסף, לא סיפרו לי כשעשיתי את הראיון שאצטרך לבזבז כל כך הרבה כסף חוץ מבקורס.
שתדעו שהמדים שאתם קונים הם מתרומה מקנדה ולא משהו שמדא השקיעו כסף בלייצר
אנונימית
ההתנדבות נועדה להציל חיים ולא רק לרצות לקבל תמורה וכל מיני דברים
שואל השאלה:
עכשיו אתה סתם הופך אותי לסלפיש,
כל מה ששאלתי זה למה ההתנדבות חייבת לעלות הרבה כסף.
לא ביקשתי שישלמו לי או ייתנו לי משהו מלבד מדים ולהתנדב ללא הצורך לשלם דמי התנדבות
רק רציתי להבין למה הם לוקחים מהמתנדבים שלהם כסף (שלא בשל תרומה)
עכשיו אתה סתם הופך אותי לסלפיש,
כל מה ששאלתי זה למה ההתנדבות חייבת לעלות הרבה כסף.
לא ביקשתי שישלמו לי או ייתנו לי משהו מלבד מדים ולהתנדב ללא הצורך לשלם דמי התנדבות
רק רציתי להבין למה הם לוקחים מהמתנדבים שלהם כסף (שלא בשל תרומה)
אנונימית
ההתנדבות לא עולה הרבה כסף רק 75 שקלים לשנה שגם יכולים לעזור אם יש לך קשיים כלכליים כל הדבאים בתשלום הם תוספות
שואל השאלה:
ועוד מדים ראשוניים בתשלום (שזה די בכפייה) ועוד מדים שניוניים.
ועוד חיסונים במידה וצריך
ועוד אקסטרא קורסים
ועוד מדים ראשוניים בתשלום (שזה די בכפייה) ועוד מדים שניוניים.
ועוד חיסונים במידה וצריך
ועוד אקסטרא קורסים
אנונימית
החולצת מדים היא כלולה במחיר של הקורס 60
שואל השאלה:
אבל אתה לא תתנדב עם חולצה אחת של מדים, גם יש נוספים כמו מכנסיים ומעיל וסווטשירט שלמרות שהם לא חובה אתה לא תתנדב בלי לקנות אותם
אבל אתה לא תתנדב עם חולצה אחת של מדים, גם יש נוספים כמו מכנסיים ומעיל וסווטשירט שלמרות שהם לא חובה אתה לא תתנדב בלי לקנות אותם
אנונימית
שואל השאלה:
גם שתדע בכללי, להתנדב במקום לא אמור לעלות למתנדב כסף, הארגון אמור לממן את הביטוח
גם שתדע בכללי, להתנדב במקום לא אמור לעלות למתנדב כסף, הארגון אמור לממן את הביטוח
אנונימית
באותו הנושא: