10 תשובות
מזל טוב והו
שואל השאלה:
אני שאלתי
יאללה נתראה במשמרות תהנה
יש לך קורס של שנה בהצלחה אחי
וגם יכולת להתחיל את הקורס בט
אנונימית
אה
אפשר מגיל 15 לעלות על האמבולנס
שואל השאלה:
כן אבל שאלתי עם בחופש הגדול אבשר לעשות את הקורס של כיתה ט
יש את פרחי מדא
ואחריו יש קורס לאורך השנה של קורס 60
שואל השאלה:
את הקורס אני יכול לעשות בחופש הגדול
לא את כל הקורס
יש קורס פרחי מדא שעושים בקיץ ואחרי זה יש ראיונות ובמידה ואתה עובר אותם אתה מתחיל קורס לאורך השנה
תבדקי מול התחנה הקרובה אלייך לפעמים יד קורס מקוצר.