6 תשובות
לא זה אחלה לעשות עכשיו זה לא כזה רחוק
אז תקני, תעשי טיימר וכשיגיע תעשי תמונה של היום הולדת שלך
שואל השאלה:
אבל כיאלו צריך לעשות לקנות מתנות וכזה
אנונימית
לא ואגב שלי ב-29 איזה קטע חח
יה שלי ב29
^גם שלי