4 תשובות
מלבד איברי המין והחזה, יש לא מעט הבדלים פחות פיזיים.
הקול אצל נשים גבוה יותר מגברים.
נשים חלשות יותר פיזית במצב הטבעי בגלל מיעוט טסטוסטרון.
בגדול הטסטוסטרון גורם להרבה דברים שעושים הבדל כמו שיער, חוזק פיזי ועוד.

^^
והנה לפנינו ניתן לראות את ההגדרה לשוביניזם נשי.
חבל שאין לזה מספיק מודעות כמו פמיניזם גברי...
משום מה מרגיש לי שאם גבר היה רושם את אותו דבר רק הפוך, תוך 3 דקות הוא היה מקבל 10 תגובות הייט ועוד 20 מינוסים.
המין
מאפיינים ביולוגיים.
נשים הן המין השולט וגברים הם פוסיז