התחברות הרשמה

לקפה בלי חלב קוראים אמריקנו, אז איך קוראים לקפה בלי מים?

25 ביולי 2025, 16:36
קפהבדיחה    
7 תשובות
שואל השאלה:
אפריקנו
נלה
לול
ה
הגרביל(ה) האציל(ה)
שואל השאלה:
משעמם לי
נלה
לא ציפיתי לזה, חחח זה קורע
ל
לא מגלה.
חחח
A
AsmodeuS
מצחיק חחחח
ו
וייב רביד
חחחחחחחחחחחחחחחחח
L
Lionel Andrs Messi Cuccittini
באותו הנושא:
איך קוראים לקפה ששמים יותר מים מחלב?
איך קוראים לקפה שמוסיפים אליו חלב?
למה קוראים לקפה טורקי, קפה טורקי?
למה קוראים לקפה נמס "נס קפה" / "נס"?
מה ההבדל בין קפה שחור טורקי או איך שלא קוראים לזה לקפה רגיל מבחינת השינה
איך קוראים לבתי קפה הקטנים, שיש להם כמה מאפים וקפה וזהו?
וואי איך קוראים לקפה הזה שהוא כמו הפוך רק עם קצת חלב?
למה קוראים לנס קפה נס קפה?
איך קוראים לקפה עם שוקולד?
למה קוראים לקפה אילן קפה אילן?
למה לקפה הפוך קוראים קפה הפוך?