6 תשובות
לא היה לי שום דף לא הבנתי
שואל השאלה:
רושמים לעצמך דברים בצד גם בגלל המערך שיעור
אנונימית
עדיף שתסתכלי, לא כולם אפילו טורחים לרשום ועוברים על המצגת בחצי דקה.
תשנני כמה שאפשר לפניי ובזמן של ההצגות של האחרים ותתני את ה100% שלך
אנונימי
רושמים רק בעבודה הקבוצתית שצריך לבנות דברים ביחד
nope^
אפשר לרשום גם במצגת
אנונימי
זה מה שאני עשיתי לא יודעת ^