6 תשובות
לא היה לי שום דף לא הבנתי
שואל השאלה:
רושמים לעצמך דברים בצד גם בגלל המערך שיעור
רושמים לעצמך דברים בצד גם בגלל המערך שיעור
אנונימית
עדיף שתסתכלי, לא כולם אפילו טורחים לרשום ועוברים על המצגת בחצי דקה.
תשנני כמה שאפשר לפניי ובזמן של ההצגות של האחרים ותתני את ה100% שלך
תשנני כמה שאפשר לפניי ובזמן של ההצגות של האחרים ותתני את ה100% שלך
אנונימי
רושמים רק בעבודה הקבוצתית שצריך לבנות דברים ביחד
nope^
אפשר לרשום גם במצגת
אפשר לרשום גם במצגת
אנונימי
זה מה שאני עשיתי לא יודעת ^
באותו הנושא: