4 תשובות
עשיתי יום המאה לפני יותר משנה אבל ממה שאני זוכרת מקבלים כמה דקות בשביל לעבור על המצגת (אם אני לא טועה 5-7 דק) ואת יכולה לרשום לך נקודות על דף בצד שחשוב לך לזכור. המצגת כן מוקרנת בזמן שאת מעבירה אותה אבל אל תסתמכי על זה יותר מידי ותקריאי מהשקופיות, תנסי לנסח את זה במילים שלך אולי אפילו תשאלי קצת שאלות את שאר הבנות שבקבוצה לדוגמה מה הן חושבות על הנושא הזה אם הוא חשוב דברים כאלה
אנונימית
נותנים כמה דקות לעבור עליה (ויש הערות ועוד מידע כזה שממליצים לך לומר)
ואז צריך להציג אותה כאשר את רואה את המצגת אבל לא את ההערות האחרות שהיו לפני
טיפים - תנסי לא להתקע יותר מדי על נושא מסויים אבל גם לא להעביר הכל מהר
כי הרבה פעמים קורה שמישהו מסיים להעביר מצגת ואומרים לו "יש לך עוד 2 דקות" ואין לו ממש מה להעביר
ויש כאלה שמלמדים רק חצי מצגת ואומרים להם שנגמר הזמן
אני לא זוכרת כמה זמן היה לי אבל כמות הזמן הספיקה
כן המצגת מוקרנת בזמן שאת מעבירה אותה כדי שגם שאר המשתתפים יראו אותה

טיפ שלי אם נשאר לך עוד איזה דקה אז תשאלי מה שאר הילדים בשיחה הבינו מהמצגת, זה יעביר את הדקה
יש לך 4 דקות להציג אותה ו9 דקות לעבור עליה לפניי שאת מציגה וכן היא מוקרנת בזמן שאת מעבירה אותה