11 תשובות
שמע זה מצחיק מה שאני הולך להגיד לך אבל באמת הכל מתחיל מסדר יום ברגע שיש לך את זה יש לך שגרה גם אם אתה לא לבד וזה ממש עוזר בתור אחד שבכלל לא רוצה חברים חוץ ממשפחה זה עוזר לי מאוד
שואל השאלה:
אני לא מצליח לנהל סדר יום נורמלי, ואין לי קשר אמיתי עם המשפחה.
אני בודד כמעט לחלוטין בתוך המשפחה.
אני לא מצליח לנהל סדר יום נורמלי, ואין לי קשר אמיתי עם המשפחה.
אני בודד כמעט לחלוטין בתוך המשפחה.
אנונימי
בן כמה אתה
שואל השאלה:
^למה אתה שואל?
^למה אתה שואל?
אנונימי
אולי תלך לסה"ר ולער"ן
ולפסיכולוג
ולפסיכולוג
שואל השאלה:
^אני מטפל בעצמי, זה סתם היה רגע של פריקת כאב.
עכשיו אני פחות מדוכדך.
תודה לכם.
^אני מטפל בעצמי, זה סתם היה רגע של פריקת כאב.
עכשיו אני פחות מדוכדך.
תודה לכם.
אנונימי
שואל השאלה:
אני תמיד שומר על תקווה
הכתיבה משחררת ממני כאב.
אני תמיד שומר על תקווה
הכתיבה משחררת ממני כאב.
אנונימי
מקווה שתמצא פתרון אחי 3>
אני יודעת איך זה מרגיש.
אני באמת יודעת ומכירה את הריקנות הזאת מקרוב.
את החוסר תקווה שאת מדברת עליו.
את הקירות, את האדישות, את המגננות, את הכל.
כואב לי לקרוא את זה, ולהבין שיש עוד כאלה במצב הזה, ולא שחשבתי אחרת.
זה אמיץ להסביר את זה בשפה ככ פיוטית.
אני תמיד כאן בשבילך, בשביל להקשיב, לייעץ, לעודד, ולהשתדל לעזור3>>
אני באמת יודעת ומכירה את הריקנות הזאת מקרוב.
את החוסר תקווה שאת מדברת עליו.
את הקירות, את האדישות, את המגננות, את הכל.
כואב לי לקרוא את זה, ולהבין שיש עוד כאלה במצב הזה, ולא שחשבתי אחרת.
זה אמיץ להסביר את זה בשפה ככ פיוטית.
אני תמיד כאן בשבילך, בשביל להקשיב, לייעץ, לעודד, ולהשתדל לעזור3>>
אתה כותב ממש יפה וכל כך אמיתי, מרגש ועצוב שיש עוד אנשים שמרגישים כך. אשמח אם תשלח לי הודעה בפרטי
היי אני ממש אשמח לדבר איתך, תשלח לי הודעה
אנונימית
באותו הנושא: