8 תשובות
באתי מחברים לעט, מזהה את המשתמש לפי מסרים קודמים שלך היום
אני שניה קוראת את הפריקה ועונה לך.❤
אני שניה קוראת את הפריקה ועונה לך.❤
אני מבינה אותך כלכך איך אפשר לעשות דבר כזה למשהו שאתה הבאת לעולם למשהו שאתה רצית זה פשוט מזעזע גם אני עברתי אלימות פיזית מילולית משני הצדדים זה פשוט מזעזע שיש הורים כאלה ואז הם מתחננים לסליחה על משהו שהם עשו והתחילו
באלי לחבק את אותה ילדה שתדע שהיא לא לבד
באלי לחבק את אותה ילדה שתדע שהיא לא לבד
סליחה על התגובה הקצת חסרת טקט אבל..
יש מצב שמישהו יכול לצרף קישור כחול דרך התגובות בסטיפס לסרטון?
אני לא מצליחה לפתוח אותו משום מה
יש מצב שמישהו יכול לצרף קישור כחול דרך התגובות בסטיפס לסרטון?
אני לא מצליחה לפתוח אותו משום מה
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
שואל השאלה:
הינה
הינה
אנונימית
וואו. הדמעות יוצאות כבר לבד. בחיים לא עברתי דבר כזה וקשה רק אםילו לדמיין איך זה.
אני גאה בך. וגאה בילדה הזאת כלכך.
עברתן הרבה. אני בטוחה.
שתדעי שאת תמידד יכולה לפנות אליה! את כן יכולה ליצור איתה קשר. ואני מאמינה שזה יהיה טוב לשתיכן
שתידעו שאתן לא לבד בזה.. ויש אל מי לפנות. אל מישהו שיבין אותכן❤
אני בטוחה שהמלחמה הנפשית הייתה מייאשת מאוד והצלקת הנפשית נישארה. בבקשה- אם זה חשוב לך, כן הייתי ממליצה לך להתחיל לדבר איתה באינסטגרם על המושא ואם השיחה זורמת לנסות לקבוע לצאת מתישהו ביחד.
אני בדרך כלל לא מעודדת מקרים של חברויות דרך האינטרנט או להופגש עם זרים- אבל הםעם.. זה שונה.
יש בי צמרמורת עד עכשיו. קשוח לקרוא דברים כאלה.. לחשוב כמה היא עברה..
וההודעות בסוף- חה. האמא.. אני מבינה שזה יכול אולי לכאוב לה. אבל עם איך שהיא התנהגה?
אני גאה באותה ילדה שהיא לא עונה לה.
אני גרה כלכך בילדה הזאת שהיא נלחמה נפשית כל יום.. והיום היא אחרי זה. (ממה שהבנתי)
אני גם גאה בך. מאוד! על הרגישות שלך, על ההזדהות הכואבת..❤
חיבוק ענק ענק ממני, לשתיכן.
אני גאה בך. וגאה בילדה הזאת כלכך.
עברתן הרבה. אני בטוחה.
שתדעי שאת תמידד יכולה לפנות אליה! את כן יכולה ליצור איתה קשר. ואני מאמינה שזה יהיה טוב לשתיכן
שתידעו שאתן לא לבד בזה.. ויש אל מי לפנות. אל מישהו שיבין אותכן❤
אני בטוחה שהמלחמה הנפשית הייתה מייאשת מאוד והצלקת הנפשית נישארה. בבקשה- אם זה חשוב לך, כן הייתי ממליצה לך להתחיל לדבר איתה באינסטגרם על המושא ואם השיחה זורמת לנסות לקבוע לצאת מתישהו ביחד.
אני בדרך כלל לא מעודדת מקרים של חברויות דרך האינטרנט או להופגש עם זרים- אבל הםעם.. זה שונה.
יש בי צמרמורת עד עכשיו. קשוח לקרוא דברים כאלה.. לחשוב כמה היא עברה..
וההודעות בסוף- חה. האמא.. אני מבינה שזה יכול אולי לכאוב לה. אבל עם איך שהיא התנהגה?
אני גאה באותה ילדה שהיא לא עונה לה.
אני גרה כלכך בילדה הזאת שהיא נלחמה נפשית כל יום.. והיום היא אחרי זה. (ממה שהבנתי)
אני גם גאה בך. מאוד! על הרגישות שלך, על ההזדהות הכואבת..❤
חיבוק ענק ענק ממני, לשתיכן.
^
חח קורע וואו
ואם את שואלת ברצינות- גם פריקות מותרות פה.
לנאמנים א-ס-ו-ר למחוק פריקות.
המשך יום מקסים
אגב סליחה אם התגובה שלי יצאה מגעילה.. אבל למה שתכתבי דבר כזה?
וגם אם זה היה אסור בסטיפס- היא פרקה את הרגשות שלה. שיתפה בדבר קשה שעברה. אמרה כמה קשוח בשבילה לראות עוד מישהי עוברת את זה.
בבקשה- אל תגיבי תגובות ככ מגעילות וחסרות טקט כאלה. זה יכול לפגוע מאוד
חח קורע וואו
ואם את שואלת ברצינות- גם פריקות מותרות פה.
לנאמנים א-ס-ו-ר למחוק פריקות.
המשך יום מקסים
אגב סליחה אם התגובה שלי יצאה מגעילה.. אבל למה שתכתבי דבר כזה?
וגם אם זה היה אסור בסטיפס- היא פרקה את הרגשות שלה. שיתפה בדבר קשה שעברה. אמרה כמה קשוח בשבילה לראות עוד מישהי עוברת את זה.
בבקשה- אל תגיבי תגובות ככ מגעילות וחסרות טקט כאלה. זה יכול לפגוע מאוד
שלום יקרה,
ראיתי את הסרטון, אכן קשה ומזעזע. אני יכול להבין את התחושות שזה עורר בך.. את משתפת שגם את עברת דברים דומים.
אני יכול רק לדמיין אילו דברים עברת וכיצד התבוננות בדבר דומה פותח מחדש את הפצעים שחושבים כל כך שהם מתחילים להגליד.. ושוב נפתחים ומדממים.
אני רוצה להגיד לך שאכפת לי ממך. את אדם מדהים בכך שלמרות שזה מעלה לך זיכרונות קשים, בחרת לראות את הסרטון ורצות לחבק את אותה בחורה.
אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אנו מפעילים באתר שלנו פודקאסטים שונים - אולי כדאי שתקשיבי:
https://sahar.org.il/depression/
https://sahar.org.il/domestic-violence/
אנחנו גם מפעילים קו צ'אט בו תוכלי לשתף ולקבל אוזן קשבת וכתף תומכת. אז יאללה, בואי, מתנדב שלנו כבר מחכה לך..
שלך,
מתנדב סה"ר
ראיתי את הסרטון, אכן קשה ומזעזע. אני יכול להבין את התחושות שזה עורר בך.. את משתפת שגם את עברת דברים דומים.
אני יכול רק לדמיין אילו דברים עברת וכיצד התבוננות בדבר דומה פותח מחדש את הפצעים שחושבים כל כך שהם מתחילים להגליד.. ושוב נפתחים ומדממים.
אני רוצה להגיד לך שאכפת לי ממך. את אדם מדהים בכך שלמרות שזה מעלה לך זיכרונות קשים, בחרת לראות את הסרטון ורצות לחבק את אותה בחורה.
אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אנו מפעילים באתר שלנו פודקאסטים שונים - אולי כדאי שתקשיבי:
https://sahar.org.il/depression/
https://sahar.org.il/domestic-violence/
אנחנו גם מפעילים קו צ'אט בו תוכלי לשתף ולקבל אוזן קשבת וכתף תומכת. אז יאללה, בואי, מתנדב שלנו כבר מחכה לך..
שלך,
מתנדב סה"ר